نمایندگی باسکول پند کاسپین در کرمان

گروه پند توزین جنوب ، نمایندگی فروش و نصب باسکول شرکت پند کاسپین (pandcaspian.com) در استان کرمان ، در سال 1370 با هدف فعالیت درزمینه سیستمهای توزین الکترونیکی و دیجیتال تاسیس گردید. اولین ترازو دیجیتال در ایران ، توسط این گروه  تولید و به بازار کشور عرضه گردید.تولید و فروش انواع ترازو و باسکول های متحرک و ثابت با کاربردهای صنعتی ، جاده ای ، تریلی کش ، خاور کش ، تجاری ، ورزشی، های جاده ای و ریلی دیجیتال و انواع توزین های خاص، این گروه صنعتی را در زمره ی بزرگترین مجموعه های صنعتی در صنعت توزین کشور قرارداده است. از شرکت های زیر مجموعه این گروه صنعتی میتوان به شرکت صنایع پند، پند کاسپین، کنترل توزین پند و پند سرویس و کلیه نمایندگی های فروش اشاره نمود .

شرکت فناوری پند کاسپین با زمینه تخصصی تولید ، نصب ، راه اندازی و خدمات انواع باسکول های سنگین و نیمه سنگین دیجیتال بطور مستقل و تخصصی بعنوان يکي از اعضا گروه صنعتي از سال 1386 تحت نام تجاري جديد به ادامه فعاليت خود میپردازد. گروه صنعتی پند با بکارگیری پرسنل متخصص و مجرب و استفاده از بهترین تجهیزات پیوسته سعی در تولید دقیق ترین سیستم های توزین را داشته است و در این راستا با هدف تولید تخصصی اقدام به تفکیک فعالیتهای تولیدی خود بر حسب کاربرد محصولات نمود. مجموعه بزرگ پرسنل و متخصصین در گروه صنعتی پند بر حسب فعالیت های تخصصی و تولیدی خود در سازمان های مستقلی مدیریت می شوند.

این استقلال سازمان ها در گروه صنعتی باعث شده که هر مجموعه فقط در زمینه تخصصی خود فعالیت های تحقیقاتی و تولیدی مربوط را متمرکز کرده و مهم تر از همه بتواند از نزدیک و بطور مستمر با مشتریان و کاربران محصولات خود ارتباط داشته باشد.

- کارخانجات پند کاسپین کرمان - نمایندگی باسکول در کرمان

کارخانجات تولیدی این گروه متشکل از سایت اشتهارد جهت تولید سازه های فلزی ، سایت اتحاد جهت تولید و  مونتاژ بردهای الکترونیک و سایت شهرک صنعتی کاسپین قزوین جهت ساخت قطعات و سازه های بتنی می باشد که با فضایی متشکل از 30,000 متر مربع و استفاده از آخرین تکنولوژی جهت تولید سیستمهای توزین سنگین در ایران و خاورمیانه  کم نظیر است.

تولید و نصب بیش از 7000 باسکول جاده ای ، تریلی کش و خاور کش دیجیتال در ایران و کشورهای منطقه از جمله عراق، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان، ترکمنستان و سایر کشورهای منطقه و طراحی مدل های به روز و قابل رقابت با نمونه های اروپایی از جمله  فعالیتهای این شرکت از بدو تأسیس می باشد.

خاطر نشان می سازد گروه صنعتی پند به منظور تامین لودسل ها و تجهیزات مورد نیاز، نمایندگی انحصاری شرکت های معتبر اروپایی ذیل را در اختیار دارد:

  1. فلینتک آلمان (Flintic)
  2. مستر کی فرانسه (Master K)
  3. اسل اسپانیا (Asccell)
  4. اسکیم فرانسه (Scaime)

- نشان های استاندارد و گواهی نامه ها :