معرفی باسکول دامپ تراک کش - نمایندگی پند کاسپین کرمان

دامپ تراک به نوعی از کامیون‌ های فوق سنگین برای حمل و نقل و جابجایی می‌گویند که موادی مانند شن، ماسه، سنگریزه و نخاله‌های معدنی و ساختمانی را حمل و جابه‌جا می‌کنند. این روزها دامپ تراك هایی با ابعاد بزرگ ساخته شده‌اند كه قادر هستند حجم زیادی  از خاك یا نخاله را با بازدهی بسیار بالا و سرعت كاری زیاد در هر سیكل كاری، جابه‌جا و منتقل نمایند. بنابر اصلی کلی هر چه ظرفیت این دامپ تراک ها بالاتر برود، برای کار در معدن ها بزرگ بهینه‌تر می‌شوند. ( مراحل نصب و خرید باسکول دامپ تراک کش (۳۰۰ تنی ) جاده ای در کرمان و قیمت فروش را میتوانید در صفحه محصولات باسکول پند کاسپین در کرمان مشاهده نمایید)

باسکول پند کاسپین کرمان خرید تعمیر باسکول - دامپ تراک کش بتنی فلزی - 300 تن - ۳۰۰ تنی

ساختار مکانیکی باسکول دامپ تراک کش ( ۳۰۰ تنی )

در واقع دامپ تراک ها کاميون های غول‌پيکر هستند که برای استفاده در معادن و پروژه‌های سنگین طراحی و تولید شده‌اند و توانایی جابه‌جايی محدوده وزنی ۹۰ تا ۳۰۰ تن بار را دارا می‌باشند. باید توجه داشت منبع تغذيه این وسایط نقلیه غول‌پیکر نيروی ديزلی و الکتريکی می‌باشد.

باسکول دامپ تراک به سیستم‌های توزین سنگین و فوق‌سنگینی اطلاق می‌گردد که جهت توزین این کامیون‌های عظیم‌الجثه که در اصطلاح دامپ تراک نامیده می شوند کاربرد دارد.

همانطور که گفته شد کامیون‌های دامپ تراک عموما در سدها، معدن ها و پروژه‌های سنگین کارایی و تردد دارند و طبیعتا این کامیون‌ ها از لحاظ عرض، طول و تناژ دارای طیف وسیعی از مدل‌های کاری می‌باشند، لذا باسکول های دامپ تراک که توسط شرکت پند کاسپین عرضه می‌شود بنا به درخواست مشتریان در دو نوع فلزی و بتنی طراحی و تولید می‌گردد.

شرکت پند کاسپین با توجه به دارا بودن تجربه‌ی کاری در تولید و نصب باسکول‌هایی غیرمعمول برای توزین وسایط نقلیه‌ی سنگین و همچنین با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز که در کارخانه‌ی پند کاسپین حاکم است، توانایی طراحی و اجرای باسکول‌های مخصوص دامپ‌تراک از ۱۰۰ الی ۳۰۰ تن را دارا می‌باشد که تا به امروز در موارد متعدد در کشور و خارج از مرزهای ایران نصب و بهره‌برداری شده است.

- ویژگی‌های باسکول دامپ تراک

شرکت پند کاسپین این امکان را به مشتریان خود می‌دهد که باسکول‌های فوق سنگین خود را با دو روش اجرا در محل و یا فوندانسیون پیش‌ساخته، و در دو پلتفرم فلزی و یا بتن-فلز انتخاب کنند و در هر دو مورد کارشناسان و طراحان مجرب شرکت اقدام به طراحی و تولید اختصاصی با توجه به درخواست مشتریان می‌کنند. قابل ذکر است در هر مورد و با توجه به نیاز مشتری برای توزین، از لودسل‌های منحصر به فرد و مخصوص آن نیاز استفاده شده و اطمینان داده می‌شود از لحاظ دقت و استحکام عملکردی مطابق با استانداردهای بین‌المللی داشته باشند.

- اطلاعات فروش باسکول های دامپ تراک کش

جهت اطلاع از محصولات و لیست قیمت های نمایندگی و خرید باسکول 300 تنی (۳۰۰ تن ) - دامپ تراک کش در کرمان از صفحه ارتباط با پند کاسپین کرمان استفاده نمایید.