معرفی باسکول ۵۰ تن - نمایندگی پند کاسپین کرمان

باسکول‌ ۵۰ تنی که به باسکول‌ کامیون کش نیز معروف است از جمله باسکول ‌های جاده ای در کرمان می‌باشند که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌گردند، این مدل از باسکول نیز همانند سایر باسکول های جاده ای با پلتفرم‌های تمام فلزی و بتن-فلز تولید می‌شوند. همچنین باسکول‌ کامیون کش قابلیت اجرا به صورت هم‌سطح و یا برجسته را دارا می باشند. ( مراحل نصب و خرید باسکول پنجاه تن (۵۰ تنی ) در کرمان و قیمت فروش را میتوانید در صفحه محصولات نمایندگی پند کاسپین در کرمان مشاهده نمایید)

باسکول جاده ای کرمان جاده ای پند کاسپین نمایندگی باسکول جاده ای کرمان تریلی کش کامیون کش دامپ تراک ماشین سنگین فروش باسکول جاده ای نمایندگی پند کاسپین قیمت باسکول جاده ای کرمان

باسکول ۵۰ تن پند کاسپین

- مزایای خرید باسکول ۵۰ تنی

از مزایای باسکول‌های تولیدشده در شرکت فناوری پند کاسپین می‌توان به روند خرید و نصب غیرپیچیده و آسان باسکول اشاره کرد که تمامی باسکول‌های تولید شده به صورت پیش‌ساخته راهی محل نصب می‌گردند. پیش‌ساخته بودن سازه باسکول به تسریع امر نصب مکانیک کمک شایانی می‌کند و در وقت و هزینه‌ی مشتریان گرامی صرفه‌جویی چشمگیری حاصل می‌شود.

- ابعاد باسکول جاده ای ۵۰ تنی

باسکول‌ جاده ای 50 تنی پند کاسپین ( پنجاه تن ) با ابعاد ۳ در ۸ متر طراحی و تولید می‌شود که برای توزین وسایط نقلیه با حداکثر طول ۸ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد، نکته‌ قابل توجه این است که با استفاده از این باسکول تمامی وسایط نقلیه به جز تریلی را می‌توان توزین کرد.

- اصول کاری مورد استفاده در باسکول جاده ای کامیون کش

باسکول جاده ای دارای اجزاء اندازه‌گیری وزن که با نام لودسل شناخته می شوند، هستند. لودسل ها در زیر صفحه باسکول قرار می گیرند و هر کدام وزن مشخصی را ثبت می نمایند. حداکثر وزنی که یک باسکول جاده ای می تواند نشان دهد، وابسته به لودسل های آن باسکول می باشد. هر لودسل وزن مشخصی را می تواند تحمل نماید و قرار دادن وزن بیشتر از این مقدار مجاز، باعث ایجاد صدمه به لودسل های باسکول می شود. در باسکول های ۵۰ تنی ( پنجاه تن) پند کاسپین یک صفحه با ابعاد ۳ در ۸ متر پیش‌ساخته همراه با فوندانسیون میانی و دیواره ورود و خروج پیش‌ساخته بر روی ۴ لودسل برای توزین قرار می گیرند.

- نحوه توزین باسکول کامیون کش

کامیون‌ها باید به صورت ثابت بر روی صفحه‌ی باسکول قرار گیرند تا بتوان یک وزن مشخص را از باسکول و لودسل‌ها به دست آورد. در این هنگام کامیون باید تمام طول خود را بر روی صفحه‌ی باسکول قرار دهد و پس از ثابت شدن نسبت به توزین آن‌ها اقدام شود. در توزین کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین توسط باسکول جاده ای 50 تنی پد کاسپین ، باید در نظر داشت که به‌دلیل محدودیت در طول صفحه‌ی باسکول، حداکثر طول کامیون نباید از ۸ متر تجاوز کند و این یعنی تمامی وسایط نقلیه بغیر از تریلی را می توان بر روی صفحه‌ این باسکول‌ها توزین نمود.

کامیون‌ها باید در ۲ حالت بدون بار و حامل بار توزین شوند، تا وزن بار آن‌ها را بتوان محاسبه کرد. برای هر مرحله از توزین، قبض باسکول جداگانه‌ای تحویل صاحب کامیون می‌گردد و با محاسبه میزان اختلاف این قبض‌ها می توان وزن بار را به دست آورد. این امکان نیز وجود دارد که توزین یک کامیون در مبدا با مقصد اختلاف و تفاضل زیادی داشته باشد و این دلیل بر مصرف سوخت و اختلاف باد لاستیک‌های کامیون می‌باشد که برای استاندارد سازی، مقادیر مشخصی را برای تلفات سوخت و باد لاستیک در توزین توسط باسکول‌های جاده ای در نظر گرفته می‌شود.

- اطلاعات فروش باسکول های ۵۰ تن

جهت اطلاع از محصولات و لیست قیمت ها و خرید باسکول ۵۰ تن کرمان ( 50 تنی ) با تلفن نمایندگی فروش باسکول پند کاسپین در استان کرمان  تماس حاصل فرمایید.