معرفی باسکول ۶۰ تن - نمایندگی پند کاسپین کرمان

باسکول ۶۰ تن برای تریلی‌های بزرگ و برای توزین وسایل نقلیه سنگین به کار می رود. باسکول شصت تنی نوعی از دستگاه های توزین می باشد که برای توزین وسایل نقلیه سنگین وزن تا شصت تن به کار می رود. این وسیله در جاده ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی بزرگ و مثال‌های مشابه کاربرد دارد و شاید در مراکز بارگیری و باربری ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. ( قیمت فروش و  مراحل نصب و خرید باسکول 60 تنی (۶۰ تن ) تریلی کش جاده ای را میتوانید در صفحه محصولات نمایندگی پند کاسپین در کرمان مشاهده نمایید)

باسکول ۶۰ تن کرمان شصت تن پند کاسپین نمایندگی باسکول 60 تنی در کرمان شصت تن جاده ای قیمت باسکول 60 تن لودسل باسکول 60 تنی تریلی کش ۶۰تن نصب فروش باسکول صنعتی نمایندگی پند کاسپین

نحوه توزین توسط باسکول جاده ای شصت تن ( تریلی کش )

در زمان توزین، وسیله نقلیه خالی یا حاوی بار باید به طور ثابت بر روی باسکول قرار بگیرد و سپس عملیات توزین انجام شود. توزین انجام شده توسط باسکول جاده ای ۶۰ تنی، توسط اندیکاتور ثبت می شود و فیش های توزین جهت انجام مراحل قانونی تحویل داده می شود. این باسکول ها بیشتر برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و تریلی‌ها قبل از بارگیری و بعد از بارگیری توزین می شوند و تفاوت این دو وزن، وزن بار را مشخص می‌نماید. عملیات توزین بار در سمت مبدا و مقصد انجام می شود و بر اساس وزن بار تحویل گرفته شده، هزینه حمل بار پرداخته می شود. ممکن است بابت اختلاف وزن زیاد بار در مبدا و مقصد، راننده کامیون را جریمه نمایند؛ البته این قانون، بسته به نوع بار دارد و بر روی بارهای میوه و تره بار صدق نمی کند.

- لودسل باسکول جاده ای ۶۰ تنی

باسکول های جاده ای دارای واحد های اندازه گیری وزن مختلفی می باشند که با نام لودسل شناخته می شوند. لودسل ها در زیر صفحه باسکول قرار می گیرند و هر کدام وزن مشخصی را ثبت می نمایند. فشاری که از طریق لاستیک های کامیون بر روی صفحه باسکول وارد می شود، در نواحی مختلف باسکول تقسیم شده و این صفحه باسکول فشار وارده را بر روی لودسل های زیر خود منتقل می نماید.

لودسل ها در نواحی مختلفی از باسکول قرار می گیرند و فشاری را که از طریق صفحه باسکول بر روی آنها وارد می شود، بر اساس وزن شناسایی می شود و سپس بر روی صفحه اندیکاتور برای کاربر نشان داده می شود.
حداکثر وزنی که یک باسکول جاده ای می تواند نشان دهد، بسته به لودسل های آن باسکول می باشد. هر لودسل وزن مشخصی را می تواند تحمل نماید و قرار دادن وزن بیشتر از این مقدار مجاز، باعث ایجاد صدمه با لودسل های باسکول می شود. برای اینکه بتوان وزن بیشتری را توسط باسکول جاده ای توزین کرد، باید تعداد و مدل لودسل ها را تغییر داد.

باسکول تریلی کش

باسکول ۶۰ تنی به باسکول تریلی کش نیز مشهور می‌باشد. تریلی‌ها باید به صورت ثابت بر روی صفحات باسکول قرار بگیرند تا بتوان یک وزن مشخص را از آنها به دست آورد. تریلی‌ها باید تمام طول خود را بر روی صفحه باسکول قرار دهند و سپس نسبت به توزین آنها اقدام شود. در توزین تریلی‌ها و وسایل نقلیه سنگین توسط باسکول تریلی کش، باید در نظر داشته باشید که تمام چرخهای این وسیله بر روی صفحات باسکول تریلی کش قرار بگیرد.

- اطلاعات فروش باسکول های ۶۰ تن

جهت اطلاع از محصولات و لیست قیمت های نمایندگی و خرید باسکول 60 تنی (۶۰ تن ) در کرمان با تلفن های باسکول پند کاسپین در استان کرمان تماس حاصل فرمایید.